Tallin lattia. Nyt siinä on betoni mutta mistä jotain suojaksi päälle. Isäntä teki eilen kierroksen kaupungilla ja halvimmaksi, yllätys yllätys, tulisi kun laittaisi laminaattilattian. Muovimaton palatkin on kalliimpaa neliöhinnaltaan kuin laminaatti. Tänään pakko jotain suojaa siihen betonilattian päälle keksiä että bootsit luistaisi hyvin lauantaina. Että ehdotuksia otetaan mielellään vastaan....... :D
Tänään tulee pirunmoinen kiire tehdä kaikkea koska huomenna on vielä tanssituntikin illalla ja siitä ei missään tapauksessa tahdo jäädä pois. Joka vuosi aina käy samanlailla vaikka ajattelee että tänä vuonna tehdään kaikki ajoissa. Kisat on ihana pitää mutta tämä järjestely on aika kovaa duunia. Eli ne paljon puhutut kesäurheilukisat vielä toistaiseksi saa jäädä järjestämättä...
Ja lauantaiksi on ainakin luvattu suht kivaa ilmaa.... +4 näytti eräs sääsivu. Toivottavasti vaan ei sada että voitaisiin päivä pyöriä siinä pihalla ja pimeän tultua mennä saluunaan!